Éttermet vezetni, jól…

Mit is jelent ez?

Mitől válik egy étterem vezetése jól működő folyamattá?

Ha szeretnénk étterem tulajdonosként nem csak az első évet túl élni, hanem egyre sikeresebbé válni kedves és talpraesett kiszolgáló személyzet és finom, megfizethető ételek által, akkor szükségünk van valami pluszra is ezek mellé. Ez pedig egy online éttermi szoftver, ami az egész folyamatot egy kézben tartja.

Az online éttermi szoftver egy olyan mindent átlátó, dokumentáló, közlő és adattovábbító rendszer, ami nem hiányozhat egyetlen vendéglátóegységből sem. Még a legkisebbekből sem.

Akár tetszik, akár nem, a papírra felírt rendelések kora lejárt. Az élet felgyorsult, a követelmények nőttek, a színvonalnak emelkednie kell ahhoz, hogy meglévő vendégeinket újra és újra vissza tudjuk csalogatni és jól lakottan, elégedetten tudjuk őket búcsúztatni, minden egyes alkalommal…

Azt az iramot egy átlagos nap diktál az étterem dolgozói számára, papírra írt információkkal nem lehet lekövetni. Szükség van egy online éttermi szoftverre, ami azonnal lement minden adatot, ami később, bármikor újra visszanézhető, leellenőrizhető. Egy jól megtervezett online éttermi szoftver összeköti a pincéreket a szakácsokkal és mindenen rajta tudja tartani a szemét az üzletvezető is. A tulajdonosról nem is beszélve…

De mégis hogyan, ha ott sincs? Tehetnénk fel ezt a kérdést automatikusan, és lássuk be, teljesen jogosan. A neuwebDESK éttermi program egy olyan megoldást kínál, ami minden résztvevő számára kielégítő. A neuwebDESK éttermi program egy újdonság elvén működik, amit felhőrendszernek neveznek. Vagyis,mint egy felhő az égen, az adatok is ott vannak körülöttünk, bármikor, bárhonnan elérhetőek, még az otthon pihenő étterem tulajdonos számára is. Hát nem nagyszerű?!